After

هیچ اگر سایه پذیرد، من همان سایه ی هیچم...

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دست های خالی

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۸ ب.ظ

فردا صبح قراره برگردم خوابگاه، مثل همیشه دست خالی. قرار بود این سری که برمیگردم کلی حرف برای زدن داشته باشم، قرار بود قرار مَدارامو حداقل با خودم گذاشته باشم و از این بلاتکلیفی در اومده باشم. نه اینکه نخوام، ولی نشد که بشه. و در من هنوز یک دخترکِ زانو بغل زده نشسته و به رفت و آمدِ آدم ها نگاه میکنه. بعد از یک هفته و اَندی دارم برمیگردم و چی دارم که ببرم؟؟ هُچ!

 

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • ۳۱۱ نمایش
  • رها

نظرات (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
    چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
    همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    پاسخ:
    سلام، ممنون.
    حتما سر میزنم. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی